daddy is a dj

strålande dag (och musik) med emme, ågge å stålnacke

emme sjunger lite daddy is a dj

ågge ågge ge oss en sång

emelia ådran erixon

kollade toppmatch, serieledande laget sköllersta vs ösk söder, söderkisarna fick stryk

ska inte bli fotbollsfotograf

ett-noll sköllersta. briljant tillbaka pass av nudde nacke då målet blev ett faktum


en gubbe

ågge kan det där med att ta kort, bäst uppochner
och emelia äär brun :) och ågge

huset som inte passade in


nagellacket jag fick av bääästste emme!! så gooo hon är! lovie
tom märkt det med M :)

Kommentarer
Postat av: SS

??????!!!! Jag trodde ju att jag skulle vara med i detta inslag. Va f-n, med den titeln är det ju solklart "bara" en som passar in ju:-))



Kram

/SS (Daddy)

2010-05-20 @ 17:52:51
Postat av: Farmor

G-L-A-D P-I-N-G-S-T!!!! Vi ses i morr`n! KRAMSI, KRAMSI!!

2010-05-22 @ 09:56:01
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: flygare

härligt med sköllersta ! där har jag spelat fotboll en gång i tiden när jag var ung (=

2010-06-11 @ 19:57:03
Postat av: Marie S

hahah calle :D det va en fantastisk arena måste jag säga :)måste varit riktigt roligt att spela där :D

2010-06-11 @ 21:28:34
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0