angel eyes


best i test




sexi sexxi seexi :D:D











malmoe

en kanin

en ledsen kanin :D

en facebookande erixon

två kanotåkare


(man kan även tillägga att det finns riktigt bra videos fr denna plats)
and im nooot playin with uu guys

shabo är en riktig sötnos


fantastisk glass

snyggkim gjorde en fiskbensfläta (eller som erixon skulle säga grisfläta) helt över förväntan! :) starkt jobbat kim


bra skit just nu som bankat sig in i huvudet är
I-landsproblem - movits
my name - mclean
swing för hyresgästföreningen - movits
solo - iyaz

angel eyes - akooon



visserligen ett gammalt klipp men man blir så glad
jag ska lätt köra något sådant om jag gifter mig!

over and out :)

Kommentarer
Postat av: malllllee

HAHAH du tog inte en enda bra bild på mig när vi var tillsammans på bilderna :o men det gör inget för du var ju snygggg! :D pusss baby <3

2010-05-01 @ 21:38:39
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

VILKA COOLA BILDER....

NI HAR VERKLIGEN "SPRING I BENEN".

ÄR DET VÅREN MÅNNE?

NI BJUDER VERKLIGEN PÅ ER SJÄLVA OCH VI GAMLINGAR FÅR EN UNDERLIG KÄNSLA, ATT ÄR DET SÅ LÄNGE SEDAN VI VAR UNGA?????

KRAM FRÅN OSS I V-BRO

2010-05-02 @ 09:18:33
Postat av: Farmor

GRATTIS till bortsegern i går mot "Västkustarna" Jitex! Extra kul över att Du har speltid, men var rädd om Dej när Du inte är "hundra" hälsomässigt! Nästa match på Berns A. tänker jag hänga mä` på! Go,go,go for it! KRAMIZ!

2010-05-03 @ 09:05:41
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

En bild säger mer än tusen ord?!!!!

I så fall har jag just läst ca 25 000 ord i bildrna ovan :-))



Kul att följa Era äventyr i bild-dagboken är det i alla fall!!



KRAM

SS

2010-05-04 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0