allllriiiiight

long time no see
here we go again, hej å välkommen hertig kalle



mys hos solis kim, å jag höll i ödlan! han gilla mig, eller om det va en hon :p



han er tyng :D


vad skulle jag göra utan mallat, färdiglagad super as mega god mat när jag kom hem från jobbet
caaaaant be better :)

my other half

min vän jessica å jag käkade lite lunch å delade på en liten chockladboll :)


ja e madelen ja e madelen

vi är maaadddeeleen

´





hittade möjliga bra träningsövningar, i en bok i omklädningsrummet
ha ha




måste säga en sak, jag har VÄRLDENS BÄSTA FARMOR!!

tack så otroligt mycket för allt du och åke hjälpt till med! Ni är guld värda, jag älskar er!
Micron funger så himla bra, taaaaaaaack! :)

Kommentarer
Postat av: malllllee

yeeee! now that sounds naaiiceee! :)



aaa jag kommmer hem till dig och lagar mer mat! :D vi ska laga mat tillsammans på oooonsdag babe :)



godnatt och sovgott, ohhooo,, du sover i mitt rum just nu, bara typ 2 meter från mig. <3



pusssss

2010-01-24 @ 01:53:46
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

TACK Marie för att Du genom Din blotta existens förgyller tillvaron för oss(och andra)varje dag! Var rädd om Dej! K-R-A-M!

2010-01-24 @ 17:56:32
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: blert

Hur går det med den lägenheten? trivs du i storstan?:)

2010-01-24 @ 22:49:55
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: SS

Det va ju inte i går direkt! Kul med uppdatering nu när det har hänt så mycket ett tag!!

Glöm inte att ta ledigt någon dag emmelan åt!!!!!!



Kram

SS

2010-01-25 @ 11:59:23
Postat av: Anonym

Hej Marie!

Va kul att titta in på din blogg igen....

Du har säkert fullt upp, men njut nu av egen lya och att din syrra passar upp dej då och då!

Hon är verkligen schysst!

Jag hoppas få se lägenheten snart....

Kram mormor

2010-01-25 @ 17:59:13
Postat av: Anonym

Du kör visst med ketchup-effekten i din blogg du, först kommer inget, sen kommer inget å sen kommer allt!! ;) Nåja, man kan ju inte hinna med allt här i världen. Jättekul är det i alla fall att kolla din blogg:) Hade tänkt titta upp en sväng innan jobbet idag, (och sno med några av lillbrorsans nybakade Kraterbullar;)), men hann inte:( Det får bli en annan gång.

Hoppas att du sover gott när jag skriver detta! Hälsa syrran!

Kraaaaaaaaaaaaaaam Stekpannan:)

2010-01-28 @ 04:15:25
Postat av: Sajk

Vilka fina bilder! =) Wow... modig du är som vågar hålla i en ödla! Dem som bitts och allt! ;)

Hoppas vi ska leka snart! =)

Ödlan saknar dig! ;)



Puss Kim och Kunta Kinte(ödlan) ;)

2010-02-21 @ 21:41:34
URL: http://ganehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0