those will be the best memories


just nu pumpas det i mina högtalare, spellista
keep it going louder-major lazer, tick tock-kesha, memories-kid cuDi ft. david guetta, writing on the wall- 2-4 grooves, russian roulette & sexuality-rihanna, she wolfs-shakira ft. t-pain, new york-jay Z ft. alicia keys, mary jane-major lazer, party in the USA & girls just wanna have fun-miley cyrius, heartbeats-the knife, the anthem-pitbull ft. lil john, angel in the night-basshunter, david guetta- one love, mellissa horns nya album och även basshunters.
 
its a lifestyle

Kommentarer
Postat av: jch

I söndags var jag och såg matchen LdB FC Malmö-KIF Örebro. Du och ditt lag gjorde en bra match. I somras var jag i Örebro och såg matchen KIF Örebro-Umeå IK.

2009-11-06 @ 19:49:49
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: SS

HMm, känner inte igen en enda av de där maträtterna, eller vad var det eg.??

2009-11-06 @ 22:20:05
Postat av: Farmor

Vad det nu än var för titlar och på vad(???),som Du räknat upp så ingick väl inte heja, heja, heja...tjeja....i KIF Ö-o?? Men dä Du, det gäller i dag! Gissa vem som kommer och s-k-r-å-l-a-r!!!!!Ì hopp om att Ni ger Linköpingstjejerna en riktig tjingablängare...!KRAM strl. M-E-G-A!

2009-11-07 @ 09:27:12
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Farmor

...och det gjorde Ni ju....gav "Guldlaget" vad jag bad om! G-R-A-T-T-I-S! Jag är så stolt och glad! KRAM KRAM!

2009-11-08 @ 11:01:58
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0