everything go round 'n round

biomys! UPP filmen kan jag rekomendera starkt!
ikea en snabbis, mest för fikats skull, ät inte cheesecaken
halloween firades i malmö
TACK MALIN för den otroligt goda och fina chokladmoussen du gjort! kan inte sluta tänka på hur god den är :D
den måste vi göra om någon gång!


nu har det passat sig så att jag kollat mycket på "barnfilmer" eller ja mer än jag brukar iaf, måste säga att dom är faktiskt riktigt roliga och bra gjorda! :D upp, surfs up och nu wall e. haha föör bra


Kommentarer
Postat av: Farmor

Syskonkärlek...forever.....Det ser man, inte minst i det underbara bakgrundsljuset! GRATTIS till oavgjort i senaste matchen! Jag har mina positiva "vibbar" av en inhoppares betydelse...! Må väl,tills vi ses! KRAM storlek m-e-g-a!

2009-11-03 @ 12:35:09
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: långe malin

hahah, vad bra att du tyckte den var god!! :D:D jag blir glad när du säger så :) jag gör det gärna igen, only for you.LOOKI LOOKI, NO HANDS.. only mousse made of chocoolololattteaayy!



PUSSSSS&KRAMMMM

2009-11-03 @ 22:59:28
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

God mousse, jorååå!!!

Fantastiskt att Ni "hänger" så mycket med brorsan också!! Riktigt kul att se hur ni verkar trivas med varandras sällskap fast det är så stor skillnad i ålder!!



SS

2009-11-06 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0