inget speciellt alls faktiskt

jaaa ännu en fredag tretton dagar in i mars, tränat lite boll imorse, gymmat, skönt att alla är tillbaka fr utlandet nu.

tänkte på en rolig kommentar under champions league matchen, 'JAAAA! BRA figo! du gör allting preeeecis helt fel'
faktiskt kul


men vad FAN, ursäkta språket, händer i tyskland?!  sådant fååår inte hända, 17-åring som skjuter ner 15 pers på en skola! och sedan sig själv visserligen. blir ledsen, det var säkert han oxå.


vila vila hela dagen också varje juuul, det tycker jag är kuul
vi hörs,


Kommentarer
Postat av: Farmor

Väldigt, väldigt ofint...önskar jag att Du INTE skall spela match den 13 april....Det är jag förstås tämligen ensam om, men...attans också...Jag säger som "Ugglan" snälla, snälla, snälla...!!! Ta detta med en nypa humor, självklart Du skall få göra det Du gillar allra, allra bäst, att spela boll, göra mål och vinna.....! Men varför just den 13 april?????? Krrrraaaammm!

2009-03-15 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0