sweet kissin in the moonlight lalala

vet att jag skriver mkt om min brorsa och att han gör roliga saker ibland, men det är för himla kul ibland alltså! lyssna på det här
igår går han förbi mig när jag sitter vid datorn, och sjunger/mummlar på någonting på blandat engelska och svenska, hörde inte så bra vad det var för låt, han är ju dock bara 8 år.

idag skickar malin en låt från melodifestivalen av gruppen Thorleifs! tro inte på tusan att det var DEN låten han hade gått runt och sjungit på, en riktig kärleks-dansbandslåt.

suttit och kollat melodifestivalen, lärt sig låten lite halvdant och går runt o sjunger den som om det var vilken låt som helst. han går säkert hem hos tjejerna på skolan iaf.
http://www.youtube.com/watch?v=f7vv4X8NJhE


 





idag har jag chillat hemma, uträttat lite uppdrag, tränat, och provat några av de nya glassarna inför sommaren 2009! ett måste :D


Kommentarer
Postat av: malins

ahmen du, den där kissin in the moonlight är för himla skön :D



och glassarna var toppen toppen :) i alla fall magnumglassen!



jag kan fråga mois om hon vill hänka medd :)

2009-03-04 @ 23:12:58
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: malins

och du, vad roligt att du gillar min mat! :)

2009-03-04 @ 23:13:37
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja absolut ska vi göra det vännen :) Hur är det då? <3

2009-03-05 @ 08:55:43
Postat av: Anette

Ja, han är en gooooo kille - din brorsa! Å, han går ju hem hos er "stora" tjejer, så han går säkert hem hos de i hans egen ålder också..:)

Och du, Tack för att vi fick smaka på de nya glassarna. Magnum var godast, tycker jag!

Kram stekpannan

2009-03-06 @ 06:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0