semislutspeel!

saik-fbk 0-2 ! yes yes yes
nu är det igång, slutspelsskägget gror och hockeyn är som bäst ;D färjestad är ju med iaf, att det är 14 sek kvar av matchen spelar ju ingen roll, det är ju sluuutspel

aja skön vinst och jimmie ericsson kan få vara med nästa match med

under dagen,
fixat massa ärenden, chillat med nina och marina , älskar ninas muffins! tränat bla bla mm mm

taken är en bra film!

och jag har kommit på ännu en gång hur rolig björn är i det här programmet

en bild på katriiiiin

numera sandros tjej
för jag behöver inte henne mer
vidare på nya äventyyr


Kommentarer
Postat av: malin

haha, för jävla skön :D

2009-03-20 @ 08:33:25
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag har faktiskt inte så bra koll, men tror att det va i kina : )

2009-03-20 @ 12:01:24
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: Sajk

Åhh du är helt underbar!! =) Det tycker jag verkligen!! Tack du är den fjärde som grattar mig! ;) Jag visste inte ens själv att jag hade namnsdag förren faktiskt Elin Rydberg skickade ett grattis sms! Sedan fick jag ett paket och ett vykort på posten! I paketet var en film "Batman Begins" ett grattis på namnsdags present från farsan! :D Man blir ju så glad!! :D

Haha heelt naturligt ;)

Du är så himla go... blir så glad att jag får träffa dig nästan varje dag!! =)

I helgen blir det Etuna... hänga med mamma och pappa lite! =) För en gångs skull ;)

Vad ska du hitta på?

Kramar!

2009-03-20 @ 12:34:31
URL: http://ganehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0