magnus och annika

grattis till dansskon! lätt värda att vinna
annars kan jag tycka att det är skönt att komma hem, dock med en förlust 2-0. poängen är ju dom som räknas.

lite fika med isabelle hann jag med igår efter hemkomsten, lite solning. lite halv borta va man oxå, men idag blev det träning, dock på gym efter all massnö, grupparbete/möte fanns oxå med på schemat.

pannkakor och egen glass har jag och mamma gjort, blev mums. har inte smakat glassen än men återkommer med smakbetyg, baaby goodbyeee sova sova sova


Kommentarer
Postat av: SS

Ser fram mot glass och kaffe!

Nu har jag visst missat några dagar igen, men det är ju tur att vi bor att man kan prata med varandra kive också!!:-)

2009-03-28 @ 14:09:39
Postat av: Farmor

Kan berätta att det var ett ganska långt inslag i lokalradion om KIF Ö-o där laget fick mycke`kred. för sitt spel. Expertis, som rankade samtliga allsv.lagen trodde att KIF skulle kunna "skrälla" i år, och det har ju bara börjat...!! heeeejjjjjaaaa KIF Öreeebroooooooo!På onsdag smäller det igen...i rinken alltså!! Stefan Liv har ju länge varit lite favvo för mej, så nu uppstår problems...Hm,jag menar Jonas alltså... Hugaligen..!

2009-03-29 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0