kan någon städa mina garderober ?!

svaret är nog tyvärr nej. måste nog tyvärr göra det själv för det ska bli bra. tyvärr är det nog så.


dagen i sig har varit lite som en segråtta. trött har jag varit, och som alla andra söndagar är det stäääd dag hemma hos familjen ståhlberg. denna veckan/söndag var det, som tur var, inte min och malins tur att dammsuga å moppa. men vi har ist haft hand om tvätt och disk under veckan! så det blev till att tvätta och hänga lite tvätt, malin tog disken.

har kollat på halva filmen sexdrive, sovit, promenerat lite med mor, smakat på glassen vi gjorde, betyg: mycket bra, kollat på halva filmen 27 dresses, lagt in massa skön musik på mobilen, städat lite i rummet, jaaa braa, softat med mallatt
nej men mycket roligare än så har jag inte haft det



LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE


Kommentarer
Postat av: Anette

Om du dammsuger åt mig, så kan jag städa din garderob.... :)

Kram mamsen

2009-03-30 @ 01:54:21
Postat av: Mormor

Marie!

Jag önskar jag hade bara EN garderog att städa.....

Men du fixar din lätt, tror jag med din energi..

Annars verkar det som du haft en bra helg...

Mysa med syrran o familjen verkar bra.

kram mormor

2009-03-30 @ 09:53:34
Postat av: Farmor

Här skulle det ju va`:

Kan berätta att det var ett ganska långt inslag i lokalradion om KIF Ö-o där laget fick mycke`kred. för sitt spel. Expertis, som rankade samtliga allsv.lagen trodde att KIF skulle kunna "skrälla" i år, och det har ju bara börjat...!! heeeejjjjjaaaa KIF Öreeebroooooooo!På onsdag smäller det igen...i rinken alltså!! Stefan Liv har ju länge varit lite favvo för mej, så nu uppstår problems...Hm,jag menar Jonas alltså... Hugaligen..!



2009-03-30 @ 11:34:20
Postat av: moa

snygging-systrar!

2009-03-31 @ 19:05:19
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0