alla tankar till dig!

jo jag har haft en riktigt bra helg, trots allt.
lördagen började med match o slutade 8-0!
den fortsatte sedan hos elin där vi checkade melodifestivalen bla.
de skulle ju ha skickat den här till moskva, fast malena va grym




lite bilder hos elin


   

mycket trevlig dag!
idag söndag, gick jag och marina en låång promenad. fr öster långt ut i väster
kom till hästarna i karlslund, SÅ SKÖNT VÄDER!





sen kollade vi lite fotboll, sen kollade jag albins träning bla.
å sen hände detta!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4655439.ab
http://orebro.expressen.se/Nyheter/1.1499288/pojke-avled-under-fotbollsmatch

blir så ledsen,
alla tankar till dig! och anhöriga!

Kommentarer
Postat av: Sajk

Det var fint skrivet Marie!!!

Jag ser att ni har promenadskorna på också! ;)hihi! :P Hoppas du haft en fin helg =)

2009-03-15 @ 23:50:09
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: Anette

ja, hade dem skickat den låten till moskva som hade dem ju lätt vunnit! för sköna! :D



och det där med killen, himla tragiskt.. man har inte ord för det knappt!



godnatt och sovgottt! du är bäst<3

2009-03-15 @ 23:53:58
Postat av: Esa

jag sänder mina tankar också!

2009-03-16 @ 11:14:07
Postat av: Mormor

Marie!

Vad roligt att fotbollen går er väg.....

Vilken vinst!

Sen tycker vi du är så gullig och omtänksam...

Vi håller med dej att det är så ledsamt när sånt händer en så ung .....

Kramar i masssor till dej från mormor o morfar

2009-03-17 @ 13:47:22
Postat av: SS

Vi får försöka tänka på all glädje och nytta som fotbollen (och all annan idrott) ger i sorgens stund. Vad skulle människan göra utan sport och hobbys?

Jag är otroligt stolt över din förmåga att känna empati och din medkänsla för andra!!

"Carpe Diem"

Kram Pappa

2009-03-17 @ 18:08:27
Postat av: malin

det är ju JAG SOM HAR SKRIVIT DÄR DET STÅR ANETTE :o mamma ändrade mitt namn... hahah



tokig tant ^^

2009-03-17 @ 19:12:14
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0