trettondagsafton, träning, handla, laga mat, nära & kära FULLFART

jaaaaa men så såg min dag idag ut, fullfart (som björn gustafsson säger när han är benjamin i morgonsoffan) uuuundeeerbart gooodie :)

men tiden drar iväg när man har så kul, avslutade dagen med lite spel med mamma, ann och syster malin. "Så det kan låta" heter det, föööör kul! Me and mallan VANN, ofcource ;) Morbror, hans flickvän (ann) och hennes barn är på besök, fullfart. De tog med bror min till gustavsvik idag och stannar här tills imorn. Nice! tråkigt att jag börjar jobba så tidigt imorn, så jag inte hinner träffa dom något mer.
4 toastar till denna dag!

NU ska jag sova, GOOD NIGHT ALL FOLKS!

Kommentarer
Postat av: SS

Hahaha, jag förstår att Ni tyckte det va kul med sk. "sångspelet" Så skall det låta!! Hmm, men hur mkt tänkte ni på Er omgivning? Vi som har självinsikt nog att låta bli att ens försöka sjunga!? Ja, inte så myånga eftertänksamma tankar från Er, jag vet!! Men som sagt. Ni verkade ha väldigt kul!



Kram, jag älskar dig ändå!

2009-01-07 @ 16:48:02
Postat av: Marie

åh men förlåt! men så farligt kanske det inte var, då jag tror att du har lite stake i dig att säga till. Och lite underhållande kanske det ändå var :)

2009-01-07 @ 22:13:01
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Sajk

Jaa men då var det ju lilla kapet! :P oj oj oj... att man får låna! :D Fan vad nice! ;) Hur länge håller batteriet på en sådan då? Puss

2009-01-07 @ 22:52:17
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: malin

hahahh! hiiiimlen runt hörnet! :D:D



VI ÄR BÄÄÄST:D

2009-01-08 @ 16:19:48
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0