nytt är kul!

det är alltid roligt med nya saker och utmaningar, nya erfarenher. lära sig nya saker, det är ju bland det bästa som finns enligt mig.
det är så himlans coolt att vara smart, jag ska oxå bli smart! ska börja med en gång :P ne men man lär sig nya saker varje dag, det är oxå coolt..

idag har jag tillbringat den större delen med min syster, vi har kirrat some stuffs.. lika bra.
har verkligen JÄMT så kul med henne! både på gott och ont :P


nu blir det KAFFE = livet!
kolla lite tv, slappa.. har faktiskt blivit lite av en tv-tittare nu. det är nice och avkopplande! try it! i lagom mängd, sssssssseeeeeeeee you


Kommentarer
Postat av: Esa

Min mullis är min mullis :D Jag älskar dig enormt, alltid!

2009-01-20 @ 22:47:24
URL: http://ermeryd.blogg.se/
Postat av: malin

midjebyxa med bälg.





haaahhah

2009-01-21 @ 09:57:28
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0