naglar & guitar hero

japp japp idag har jag ÄNTLIGEN fått gjort mina naglar, bästaste madelene kom hem till mig och hjälpte mig. Det blir jämt så himla bra när hon gör det! blir sååå glad när dom är fina :D

det är gele naglar, med fransk manicyr (vitt med glitter) är det vita på naglarna.

sen blev det träning, sola lite, åka å handla (lovat å laga tacogratäng imorn).

JA, å nu sitter syrran o jag o spelar guitar hero! FETT kul :D jag är dålig och hon ä bra, vi har startat ett band nu! haha


ha det guld!
/MARiE

Kommentarer
Postat av: blerrran

haha ja alltid(A) Ja fast jag tror inte att vi i duff ska ha nått med de avtalet att göra förutom att vi kanske får lite kläder men inte som tidigare då vi fick en massa. :)

2009-01-09 @ 23:48:10
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: =)

vilka fina naglar du har marie :)

2009-01-09 @ 23:49:00
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: Anette

Jättefina blev naglarna, och det är DU VÄRD!! Likaså att ha kul och "slappa" med nåt så roligt som GuitarHero och aif-cupen.

Jag älskar dig!

Kram stekpannan

2009-01-10 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0