lördagsträning

hur i hela ******** kan någonting vara SÅ JOBBIGT!

har aldrig varit så arg och trött på samma gång, när jag faktiskt bara hade ett set kvar att göra på den absolut sista övningen!
haha, jag och ingrid skratta så gott när allt var klart. Och vi frågade oss själva hela tiden, hur något kan vara så himla jobbigt?!
för-säsong kallas det visst.

javisst men nu är det över för denna lördag, så nu blir det till att viiiiiiiiiiila hela dagen. ända fram till kvart i tre för då börjar jag jobba.

nästa helg är vi iaf LEDIGA från fotbollen helt. det ska bli riktigt skönt.

nu ska jag mysa med min gosis Lea, vi höörs



/MMMMM


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tjena Marie!

Jag är så himla impad av dej och din träning.

Fattar inte hur du orkar hänga i.....

Men du är ju ung , kontra gamla mormor.

Vet inte om du också kollar skidor på tv,´för det gör jag.Till skillnad från när jag var ung , då jag tävlade varje helg.....nästan.

Kram mormor o morfar

2009-01-24 @ 13:57:14
Postat av: malin

usch och fy för något som är jobbigt! :o

jag satt tre timmar på biblioteket och pluggade sönder -,-



och föresten! lea är min.. MIN!!

men du får låna henne sådär ibland! :)

2009-01-25 @ 00:36:24
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Moa

viste att dendär lea-kommentaren av malin skulle komma! :D mendu är ju i action hela tiden, finns väl ingen som kör på så mycket som dig? jag är lika impad som mormor.. även fast jag är två år yngre! :)

2009-01-25 @ 15:22:32
URL: http://moa-o.blogspot.com
Postat av: Anette

Och jag kan /vill inte annat än att hålla med övrga.

Jag är fruktansvärt impad av att du orkar hålla alla bollar i luften, ihop med denna hårda träning:)

Men det har jag ju sagt förut... Glöm inte bort att ta hand om dig bara!

Bamsekram från mamsen

2009-01-27 @ 05:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0