JA! jobba

jaa jipppie jay nu står jag här på jobbet i kumla, faktiskt. kul iaf att de har en dator som man kan använda när man står här själv och gjort allt, tom städat överallt tror jag! :P men har faktiskt haft lite att göra, ett eller om det var två hela hockey lag kom in för en stund sen. men det var bara kul iofs, med lite folk.

måste dock säga att jag är SKIT trött just nu! efter två öppningar tors, fre. och jobbat 8-16 några dagar, plus träning. och nu ska jag stänga 00.15. tränat imorse oxå, lika bra.

MEN imorgon är jag helt ledig från både jobb och träning! ska bli riktigt skönt, då ska jag och mallan-brallan gå på Benjamin buttons otroliga liv, tror den är bra. det ska bli skita roligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i Kumla jobbar du då? =)

2009-01-18 @ 00:42:14
URL: http://sambathyllejr.blogg.se/
Postat av: SS

Träna, jobba, mat och vila!!! Ja, det är livet det.

Ta vara på vänner och familj, i lagom mängd, så kommer allt att funka.

Jobba, jobba, jooooba!!!!!



2009-01-18 @ 14:48:34
Postat av: blondinmarre

wow du är så duktig marran=) bästa bloggarn också!

2009-01-20 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0