älskar måndagar

nooooot, nej men de är la härliga.
ny hård vecka börjar,
löpning på träningen,
hela 5 dagar kvar till nästa helg och "ledighet".
nej jag älskar måndagar.

idag har jag uträttat ganska mycket saker, det känns bra i kropp och själ. efter detta blev det fika/lätt lunch hos marina. köpte med lite dagens wok från ekershallen, (bästa woken ever) och lite fikakakor. som för övrigt oxå var riktigt goda! det var en  hård chokladkaka med vit choklad i och en annan kaka med typ knäck/daim i. så himlans gott var det!
ekershallen är en bra affär :)

coop är också en bra affär, åtminstone har de ett sjudundrande gott snabb kaffe! det kan man kanske inte tro, men det är dagens sanning enligt mig. (och marina och t.o.m med hennes föräldrar tror jag, som oxå använder dettta goda kaffe)


   VS   

sen blev det träning och lite solning, gott.

Kommentarer
Postat av: marina

du har så rätt min kära vän, kaffet bryggs både på Sveavägen och hos pärona. Guld att måndagen är över, sol i sinne brun inne hoppas det gick bra haha. Ses imörrn pussis

2009-01-19 @ 23:00:09
Postat av: malin

HOLA ANABOLA!



gud så härligt det låter med lite fika med vännen din! :D

NAJSBAJS :D:D:D:D



imorgon gäller detttt :D<3

2009-01-19 @ 23:20:31
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0