aif cupen

dagen har börjat med lite träning, nej ganska mycket faktiskt. Excentrisk styrka kan det kallas. jätte jobbigt, men säkert as bra :)
när jag kom hem gjorde jag och malin lite tacogratäng och nu snart ska jag åka in och kolla lite på aif cupen. det ska bli kul, alltid lika roligt att kolla på fotboll. Aif cupen är nästan som en liten tadition här i örebro, man kan liksom inte missa den. Som en folkfest kan man säga :)
vi får se vilka som vinner i år, sköllersta ser starka ut. får oxå se hur länge man orkar vara kvar och kolla, finalen går 00.30 i natt.

well well, seeeee you

Kommentarer
Postat av: hej marie

hm jag har fått för mig att jag har hört(inte säkert) men att vi bara skulle få lite tränings kläder och inget mer. men spelar ingen roll. Jo nu är jag fit for fight och har varit det ett tag nu så jag är glad över det. Om jag ska vara ärlig så verkar det inte funka som jag vill att det ska. hehe verkar inte få några bra chanser men men bita ihop och kämpa. hur går det för dig? =)

2009-01-10 @ 15:34:29
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: SS

Bra tips, (Sköllersta menar jag)!! Skulle ha spelat dem på oddset:-)

2009-01-12 @ 11:47:24
Postat av: Marie

haha ja SS det skulle vi ju ha gjort :) kanske kunnat fått in lite casha :D

2009-01-12 @ 20:56:38
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0