jag heter peter forsberg

snyggt mål i elitseriepremieren,
men jag säger heja färjestad

sen kan jag oxå berätta att jag idag har varit och lämnat in bilen på verkstad, det är ju tydligen någon som tycker det är kul att sabotera andras saker. plastskärmen över ena bakljuset va trasigt. det är ju tydligen någon som har saboterat flera bilar i örebro med luftgevär!  palla säger jag bara

kan oxå gratulera min farbror till ett nytt jobb, han ska nämligen köra lastbil åt sven ingvars när de ska på sverige turné. inte vilket jobb som helst, kan va kul :D

utöver detta har jag fixat lite ärenden, tränat och umgåtts med nära och kära. bra dag! :)


jättekul oxå att jag fått alla bilder från min gamla dator! några gamla godingar
 

jag o jenny i vildmarken :)

marie och malin fjortisar haha så jag såg ut!


chippen

brossan i härlig kalufs :D

believe it or not, mois och mallat :D som för övrigt är på premiären av friday the thirteen, kul för dom och skönt för mig att jag inte behöver se den :D

sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Farmor

M-Y-C-K-E` finns att kommentera, och leendena avlöser varann för varje bild! Men jag begränsar mej med att ge mitt hjärtegull en VARM hjärtekram på denna hjärtedag! Huga, så hjäääärtligt....

2009-02-14 @ 09:57:55
Postat av: Marie

hahaha najsiga bilder:D men du, hahaha, det är ju friday the thirteen x) :D

2009-02-14 @ 21:59:12
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: malin

den där över är ju då från mig egentligen! :)

2009-02-17 @ 09:59:06
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0