innebandy, snöskottning

innebandy dm igår, jätteroligt å kolla på! jag, marina och systrarna hammarström va där och kollade lite. kumla vann i damernas final och ösk vann i herrarnas final.

vissa målvakter har inga skydd för händerna! det måste ju va smart, not
efter det blev det mys hos marina, mat från grillcorner o beck, niiice






sovmorgon idag! hur skönt som helst, sen blev det snöskottnig med mamma. hon hade redan skottat massor, i nästan 4 timmar hade hon skottat! snacka om uthållighet ;D bra gjort, sen hjälpte jag till i kanske en halvtimme, heelt slut haha nej men det kändes.

albin visade snökojan som han och mamma byggde igår



grattis lindsay  till guldet o laura till silvret
synd att anja inte åkte lika bra!


Kommentarer
Postat av: Sajk

När jag var innebandy målvakt hade inte jag heller skydd för händerna! Man får bättre känsla då om man är utan! =) Det gör faktiskt inte så ont! =) Dem domnar bort efter ett tag så då känner man ingenting! =) haha! :P

2009-02-12 @ 12:31:43
URL: http://ganehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0