I taket lyser stjärnorna



har precis varit på bio med marina och elin, 'i taket lyser stjärnorna' såg vi. väldigt bra film, riktigt sköna kommentarer, "bra manus" som marina beskrev det så bra, mycket värd att se! den var 1 h och 20 min, alldeles lagom. det var jätte trevligt och mysigt.

bra å gå på bio i veckan så måste jag säga, koppla av lite och bara umgås.

annars har jag jobbat å tränat, hälsenan mår bättre idag. var med på hela träningen, JÄTTE rolig träning oxå. nästan bara spel!

hörs imorn, bye bye baaby

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Boken är svinbra, jag grät som en bebis. Läs den! Det är en ungdomsbok så den slukar man =)

2009-02-05 @ 10:47:56
URL: http://sarispop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0