besök i karlskoga/ kvällsfika med marina

read my book

igår passade jag och mamma på att besöka min kära farmor och åke i karlskoga, efter att vi skujtsat syrran till busstationen i k-skoga. där hon i sin tur skulle möta upp hennes kompisar för att sedan åka till bodaborg. haha
kul för dom! men jättetrevligt för mig och mamma med när farmor blev såå glad att vi kom och hälsade på! :D

hon är så fin min farmor

det blev ett sjudundrande kak- och bullkalas, MUMS! älskar farmors äppelmuffins (och mandelkubb men det fick jag inga, men det gjorde absolut ingenting!) det fanns såå mycket annat att välja på!
riktigt roligt att få träffas och prata lite, vilket inte händer så ofta med desto roligare när det händer :)

sen blev det till att åka o handla o tanka, hem å äta god torsk :P träna,
sen glömde jag ju bort att vi skulle äta tacos hemma! jag åkte o fika med marina ist, vilket vi egentligen inte heller skulle göra för vi skulle sola men iaf :D det blev bra ändå, tog en kaffe och ciabatta på java. mycket bra! alltid lika bra och kul att vara med marreelito.

hem och där hade de precis nästan gjort klart tacos, va tvungen å smaka lite på det med! SÅ gott, love taco
även detta va vääldigt trevligt då jag, malin, moa och mamma satt o käka alle tillsammens


Kommentarer
Postat av: Marina

För jävla fint med tacos, bästa!!

2009-02-19 @ 12:40:05
Postat av: Sajk

Jo Marie! :P Det heter Sex och staden! :P Men du måste erkänna att det låter lite mysigare med Sex i staden! :P ;)

2009-02-19 @ 13:16:25
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: Farmor

Det finaste man har sätter man på bordet, det a-n-d-r-a kryper (nästan) dit av sej själv.....TACK,TACK,TACK för besöket! Det värmer än!Krrrraaaaammm!

2009-02-19 @ 14:15:23
Postat av: malin

men oj vilka bilder på mig och mois! jag ba "rycker" mig i näsan på en >< haha, för ful :)



men najjsisigt värre med tacccosss :D:D



tack för att jag fick låna din kamera igår :)<3

2009-02-19 @ 17:46:41
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa det ska bli jätte kul : =) kul att jag sover själv ocså ;) jo jag vet, jag ska försöka kö mitt bästa nu när den chansen kommer, : ) puss på dig

2009-02-19 @ 19:53:57
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: SS

Ja, själv fick man slurpa blåbärssoppa och avslagen cola!:-)

Men som tur är så blir man ju bättre och bättre....

2009-02-19 @ 22:44:19
Postat av: moa

gottish med taccoo! :D och fotograf marie tog ju snyggaste bilderna!!!

2009-02-19 @ 23:13:37
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0