älskar Beck hatar damsuga

Beck filmerna är bland de bästa filmerna jag vet och Persbrandt är bäst. grannen är oxå klockren!


och till en grej som jag inte riktigt älskar lika mycket, det är att DAMSUGA! soooo booooooooooring
men det har jag sagt förrut, men det behövs att sägas igen.. haha kan inte någon uppfinna så att det aldrig kan bli smutsigt eller dammigt någonstans!

aja, nu vill pappa att jag ska kolla på super bowl med honom men det orkar jag inte. skulle varit roligt men måndag imorn och dags att gå upp.



jaaaa men det var nog allt för idag, sååååv gåååått
marie


Kommentarer
Postat av: Sara

Dammsuga SUGER! Fan vad jag hatar det! Pontus får alltid göra det =P

2009-02-02 @ 10:22:07
URL: http://sarispop.blogg.se/
Postat av: Lisa

Heej ! Askul o träffa er igen ju :D

aaa följde med på Satin men gick efter en halvtimme eller så. Ville hem till hunden o karln ;P Så blev jag förövrigt helt plakat, men det är en annan historia. Åkte du hem?

2009-02-02 @ 12:32:28
URL: http://entilljavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Sajk

Hej babe! Jo bilder på mig och Perra finns längre ner på sidan! Annars finns det nog några på facebook! Om du kikar på de bilder som finns på mig! Så ska det nog ploppa upp en och en annan bild från kvällen! ;) Vi skulle fira min syster som har gift sig! ;)

Har du haft en bra helg!? Kramar!

2009-02-02 @ 13:45:56
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: SS

Super Bowl nr:43 var trögstartad, men med otroligt rafflande avlutning:-) Inte värt att sitta uppe till 4 dock!!

Tacka vet jag vanlig fotboll. Ser fram mot säsongen nu.

2009-02-02 @ 15:40:37
Postat av: Farmor.

Ville bara ge ett litet tips. Vi har börjat kika på en miniserie(3 delar) som heter "Stormen" i SVT1 där

den "klockrene grannen" Ingvar Hirdvall spelar trulig äkta man (Gubbe) mot Mona Malm. Riktigt bra tycker vi (i vår generation iaf.....men smaken är ju som baken... bevars!)Kl. 20.00 månd. och 2:a avsnittet går i kväll, tror att reprisen på 1:a visas också fortfarande, kanske i 24:an?? Ja, det var bar detta jag ville säga. Ha dä`! Kram, kram och hoppas Dina hälsenor är "snällare" nu!

2009-02-02 @ 18:33:48
Postat av: Anonym

Strålande! hihi tack ska du ha. Men har varit skade fri ett tag nu : ) skönt måste jag säga att det är fyfan! :)

2009-02-02 @ 20:51:21
URL: http://blertaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack du! det är du med! sådeså. jotack det går bra men jag känner att jag måste ta och köra lite själv, min kondition haha inget att leka med. Själv?

2009-02-02 @ 21:16:53
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0