volleyboll, hockey !

det var bland det sjukaste jag sett

vilken match, vilken hockey, vilka målvakter, vilken vändning, vad är det som händer
älska jonas gustavsson, peter nordström,
FÄRJESTAD vinst




har kirrat lite stuffs med syrran idag, jobbat, tränat, kollat volleyboll i id, kollat hockey hemma medan pappa, malin, albin och åke var i karlstad å kollade, dom ska dit imorn med! ye whatever, kul att spendera tid på behrn med


ja fotboll oxå, vann igår mot sunnanå 1-0, gött med tre poäng.


/hejhopp bad blogging inteorkatläggatidpåt



he's just not that into you va en bra film :D

har fått en fin påsk teckning av albin, påsk kycklingar som spelar fotboll ofcourse
loveyou


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jamenvisst, jag håller med i allt Du säger! HEEEEEJJJJAAAA FÄÄÄÄRJEEEESTAAAAA! Men Du, Stefan Liv kan man älska också....så där litegrann på avstånd....

2009-04-07 @ 23:06:58
Postat av: Marie

jo klart, det var det jag menade med 'vilka målvakter' :)

2009-04-07 @ 23:12:59
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jajamensan, vi håller ju ihop! Man är väl inte otrogen för det???! Jag glömde också att gratta till vinsten mot Sunnanå! Så nu gör jag det: G-R-A-T-T-I-S! Love You, my dear grandchild! See You!

2009-04-08 @ 11:10:17
Postat av: malin

MEN UUUUUUUUUUSCH VILKEN BILD... ser helt blä ut på den där bara jag är på. usch



men den där andra är rolig när jag glömde ta ner andra ärmen x) hahah :D

2009-04-08 @ 11:14:48
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja du Marie!

Du älskar verkligen idrotten , när den är som bäst!

Kif Örebro och Färjestad!!!!!!

STORT GRATTIS TILL VINSTEN MOT SUNNANÅ!

Följer dej på bloggen och ser hur det går i fortsättningen , när vi nu åker till USA.

Påskkramar till dej!

Mormor

2009-04-08 @ 11:26:47
Postat av: Farmor

Du måste hjälpa mej Marie! Jag älskar ju s.s. en av kvällens målvakter, så där på lagom avstånd....Samtidigt är jag kär i den andre, på lite närmre håll....Vem skall jag egentligen hålla på??? RÄTTA laget måste ju vinna GULDET!!! Dilemma för en som närmar sej 70 bast...Hugaligen, som dä ä`.....

2009-04-08 @ 14:16:39
Postat av: Marie

Farmor det är okej att hålla på flera. Det kallas ödmjukhet, tror jag :) ingen är bäst, tror oxå att man är bäst tillsammans :D

2009-04-08 @ 22:54:33
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elr hur var stämningen på volleyn grym ;)?

2009-04-09 @ 21:36:12
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0