finns inte mycket som slår grillad majs. kattungar.

ännu en dag i tidig gryning (kändes det som iaf), ca fem blev det till att kliva upp ur den underbart sköna sängen. pallra sig iväg till worket, himlans mööe fölk ute på vägera. jo klart, skolen sken och glassen läska.

jalla jalla hem, vad gör man utan sina underbara och alltid stöttande föräldrar! hurry to practicing vilket bestod av boxercising, som jag skulle vilja stava det. AS kul, passa er


hård brud



sköna brudar

ja det är sant vi har fått kattungar! vår kära saggaton har blivit mamma, just nu är det tre mamma tror det blir fem
tycker mest de ser äckliga ut, men men man va väl inte så snygg själv när man va nykläckt

/fullfart framåt


Kommentarer
Postat av: SS

Intressanta observationer i vardagen, min vän!

Kattungarna verkar "bara" bli 3?? 1 Vit, 1 svart och 1 grå (tror vi)!

Boxer...... hmm, får väl inte mucka med dig längre, då får jag väl stryk?!

Cs i morr´n, före du läser detta tror jag!

2009-04-18 @ 00:56:00
Postat av: Farmor

GRATTIS till tillökningen! Jo,jo hur de ser ut vid födselögonblicket är av underordnad betydelse, man ääääälskar dom från första stund!Och nu gäller det att hålla dom mest närgågna "typerna" ifrån Dej, ge dom en snyting med handskarna på, det svider nog, kan tänka.... Du Marie, Du vet att vår dörr alltid står öppen för Dej närhelst Du har riktningen åt K-a hållet!

2009-04-18 @ 08:42:58
Postat av: Anonym

SÅ ROOOLIGT MED KATTISAR! :D



kommer snart och hämtar dig från träningen :)



hejjjj

2009-04-18 @ 11:32:44
Postat av: malin

och nu skriver jag en gång till så att du vet att vem det var som skrev innan. :)

2009-04-18 @ 11:33:43
Postat av: Anette

Jo, du var en JÄTTESÖT lättviktare (2500g) när du föddes, med rött hår...

Kram mamsen

2009-04-18 @ 22:44:30
Postat av: Sajk

Kul med kattisar... jaa, jag kan väl också skriva det eftersom alla andra har skrivit det!:P Men jag måste också säga att bruden med toffsarna, riktigt läcker!! ;)

Du är go Marie! =)

2009-04-20 @ 14:53:29
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: Sajk

Tack Marie =) Ja jag blev också lite fundersam! :( men men! :( Haha nej jag har inte vart i skellefteå :P Per ska tattuera sig dagen efter vi har spelat på sunnanå! och eftersom vi åker buss och det tar ca 12 timmar så är det inte säkert att jag hinner hem tills han ska tattuera sig! SÅ jag ska flytta tiden så jag kan var med! =) hihi!!

2009-04-20 @ 18:35:13
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: Sara

Sjuuukt sköna brudar skulle jag säga iaf! =D Ååh, kan ja få en kattis? HAR VELAT HAFT LÄNGE NU :D ge mig en svart :P. Bäääääästaaa!

2009-04-20 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0