även solen har fläckar

trist att färjestad förlorade idag!

tis & ons har det varit träning, jobb, träning, jobb, träning
m.m imorn blir det samma


igår när jag stod och väntade på bussen såg jag en kvinna och hennes dotter komma med stora kassar, de hade varit och handlat. Jag såg att de tappade något, så jag tog upp färskosten (som jag såg att det var) och gav den till kvinnan. Hon blev så himla glad! och hon tackade flera gånger! Jag går tillbaka till platsen där jag stod och väntade innan. Det går en stund, sen kommer kvinnan fram till mig och ger mig en klementin. Hon sa att hon inte tänkte på det tidigare och att hon så gärna ville ge något i 'gengäld'. Jag tyckte absolut inte att jag behövde något, men hon insisterade.

så lite som kan göra så mycket,  jag va glad hela kvällen och det va säkert hon med :) hon va så himla go :D



haha gillar den här bilden, vi är så glada! speciellt morfar t.v. och jag, den är från i julas hos mormor och morfar


marie

Kommentarer
Postat av: Mormor

MARIE!

TÄNK OM ALLA VORE SOM DU!!!!!

JAG BLEV BÅDE RÖRD OCH GLAD....

OCH MAN BLIR SÅ S T O L T.

EN STOR JAG-BRYR-MIG-OM-KRAM.

MORMOR

2009-04-02 @ 10:15:05
Postat av: Farmor

"Varför lever vi om inte för att göra livet lättare för varandra?" (Mary Evans 1819-1880) Du Marie är just en sådan person som värmer Din omgivning! Superlativen räcker inte till, men undra på att man är STOLT och GLAD! H-J-Ä-R-T-E-K-R-A-M! Och Du, Färjesta` kommer tillbaka, oavsett olyckskorparna (jag har en här...) Dom måste ju få värma upp lite!!!! ( Likaså KIF Ö-o!

2009-04-02 @ 11:23:44
Postat av: Sajk

Ohhh gudrans vilken härlig bild på dig Marie! :D:D Älskar bilder då man garvar!:D

2009-04-03 @ 18:49:22
URL: http://ganehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0