morfar på besök och besök hos isabelle

dagen började med lite kaffelatte och en bit av mammas goda äppelkaka, braaa frulle :)

provade arlas egna kalla kaffe latte, den var bra! skulle varit lite sötare, (är väl ingen riktig kaffedrickare kanske :P)

efter nån timme så ser jag helt plötsligt morfar stå i hallen! det var roligt att han kom på besök helt oväntat :) han och hans kollega hade varit på något möte i örebro så då passade dom på att hälsa på oss lite, då blev det till att dricka kaffe igen ;)
han är för go


efter det bar det av till träningen som vanligt, och efter det så bar det av till isabelle! vi kollade lite idol o så, myste, umgicks å kollade på den nya serien som startade oskyldigt dömd, den verkar ganska bra mikael persbrandt är ju med så, så dålig kan den ju inte vara!
vi är bästa vänner ♥


nu är jag hemma igen och ska gå och lägga mig, kolla på i spel och kärlek tills jag somnar :)
ceeeeee yaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Micke

haha, vad sköna ni är du och esa!

nej jag såg att hon hade lekstuga på tv. men henne slipper ni nog till nästa säsong, om hon åker till usa som det står överallt. När ska du få starta på topp då??

2008-09-25 @ 15:37:47
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja kolla också oskyldigt dömd , jag tyckte den va bra . älskar persbrandt . ska vi ses nån dag då gumman !? <3 miss you liksom ... ;)

2008-09-28 @ 00:41:36
URL: http://jennyembrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0