livet

hej hallå dagboken, (eller veckoboken, uppdaterar mig inte värst bra :)
• jag har köpt ny mobil! jiho :D bästa köpet, snygg, bra, praktisk. kan inte bli bättre :) liiiveet

• igår kan jag berätta att jag, pappa och lillebror albin åkte till loka brunn, vilket är en typ av spa-anläggning, där vi badade, solade, åt lunch och bara tog det lugnt! det var fett nice, så otroligt skönt att komma iväg lite. tack för bästa dagen, ni är guld värda!

• annars är väl livet som vanligt ungefär, eller vanligt är det väl aldrig. har haft tätt med matcher nu, spelade lika mot hammarby vilket verkligen kändes som en förlust. å vann mot gbg. gott, imorn bär det av till malmö och på mån spelar vi mot dom.. tagga!

• vill även tillägna en tanke till min mamma i chicago, som är där och hälsar på min moster. vi saknar dig här hemma, men det är kul att du får se världen lite och umgås med din syster :)

• idol har börjat igen! liiiveet :D gillar väl juryn snart oxå..

• 64 dagar kvar till thai! NICE

hejdå for today                   marie

Kommentarer
Postat av: malin

men vilken snygg blogg du har! :D najsigt med telefonen:)

och så lite svar på din kommentar:

kul att du tittade in lite på min blogg :)

ja, mycket att stå i liksom,

snart blir det u s aaaaaaaaaaaaaaaa :D:DD

wihooo! då blire verkligen att blogga som tusan! :)

2008-09-07 @ 12:08:14
URL: http://malinsthalberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror aldrig jag läst om någon som tränar så mycket! =)

2008-09-14 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0