hård vecka



reste till malmö i sön för att spela match på mån. satt på bänken som vanligt, yeye. hårt blev det, förlust med 4-0! vääääldigt lång resa hem sen.. kom hem 05.30 på tis, spelade match med talang laget 19.30 samma dag med vinst. hååård dag, dålig dag.


ons- heelt slut! enda jag såg fram emot va idol. tränade som vanligt 16.30-18.00, sen blev det till att kolla en match med marina efter tränigen. tro inte på tusan att jag missar idol då! palla haha tur att avsnitten finns på neetet


tor- slut i huvudet och i kroppen, fick 4-dagars ledighet fr. fotbollen av min tränare. kunde nog behövas, man behöver dock inte överdriva :P men det va väldigt roligt för då kunde jag spendera lite tid med jessica, vi uträttade lite ärenden på stan, m-berg, aspholmen mm. nice!

tor, fre, lör, sön = semester :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0