blommor

idag hände något väldigt roligt på jobbet, en kund som brukar handla hos oss levererar blommor från holland. idag fick jag och min kollega jessica kolla hur det såg ut innuti lastbilen. det var sååååå himla mycket blommor, alla möjliga sorter, från golv till tak, i alla möjliga olika färger! as häftigt :) å inte nog med det, så fick vi varsin bukett med röda rosor! fy tusan vad snällt alltså! :) smells like heaven :)

idag spelade vi mot umeå på hemma plan, föööörlust med 0-2. typiskt. spelade inte

imorn blir det en rolig dag, först ska jag baka bullar med mamma sen träna sen ska jag vara med min bästa vän isabelle! jiho

gooodnight peeoople




Kommentarer
Postat av: M

Attans, såg att Marta hade lekstuga som vanligt =)

2008-09-24 @ 16:19:09
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/
Postat av: malin

Heeeej systra mi! :) nee den trojan jag pratade om sist var fran topshop :p forever 21 har jag aldrig varit inne i :) haha , jaa tjockaste svansen hade den! :o



aa okej, ja jo det kan du ju gora faktiskt. men vad ska jag kopa med harifran da?? :p jag har ingen aning faktiskt :)



hoppaps du har det bra och jag saknar dig!! <3

PUSSSSS<3

2008-09-24 @ 18:55:22
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0