jag är en händig man

haha kvinna menar jag ju såklart, idag har jag gjort så mycket bra saker. dagen började med att jag klippte gräset hemma, eller ja en liten del av det iaf sen började gräsklipparen krångla så då slutade jag ett tag, då hjälpte jag mamma att måla det sista på väggen i hallen. det var roligt! :) efter det åkte jag och pappa till marieberg och lunchade, för mig blev det bakad potatis med kyckling/curry och pappa åt kyckling/kebab med pommes :) passade även på att uträtta lite ärenden. alltså shopping :) bla.

grå spets klänning 249kr gina tricot dyrt! brunbeige tyg väska 50kr intersport. svart läder snöre 29.50kr panduro. ljusbeige sandal 490kr intersport. (har kostat 700kr)

skönt att jag äntligen köpt både sandaler och bra-att-ha väska till thailand! bra med riktiga skor när vi ska luffa omkring :)

sen åkte vi till ikea och uträttade lite mer saker. när vi kom hem fortsatte jag klippa gräset men sen blev det för mörkt så då gick jag in och åt lite chilikassler, väldigt stark råkade den bli. haha det var visst jag som hade köpt STARK chilisås, well well den va ju billigast haha men gott va det ändå :)

nu ska jag gå och göra lite kaffe, vi hörs! marie

Kommentarer
Postat av: malin

haha, starkt rensar näsan om den är snorig! :o ^^

och du, jag var så sugen på chilikassler förra veckan så jag skulle dö! men då ville ingen ha det..

bubhuhuuu :'/

hehehe_:D

MISSSS YOU VERY MUUUCHHII <333

2008-10-20 @ 21:38:55
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

skit snygg klänning ! ;)

2008-10-23 @ 23:01:12
URL: http://jennyembrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0