idol



jag tycker alice var en av de bästa ikväll! you gooo girl!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tjena bruden! Jag håller med Dej, Alice är bara så skööööön! Sjunga kan hon ju också!! Vet att Du än så länge är på jobbet, men sen drar Du väl iväg nånstans med Dina coola polare?! Sannamarken har jag också besökt en gång. Men med mitt obefintliga lolkalsinne villade jag bort mej upprepade gånger!! Mao. en del såg jag flera ggr. annat missade jag---troligen--- Hur som helst nu skall jag ut och påta ner vårlökar, får väl se om det blir så vackert som jag redan nu kan se framför mej.... Simma lugnt, vi ses på lördag!Kramiz till Dej och övriga familjen från oss här på vischan!

2008-10-11 @ 15:05:38
Postat av: Marie

du är så god farmor! roliga är du oxå alltid! Sannamarken det är en riktig tradition det :) men håller med, mycket samma grejor finns det.



Jaha, vårlökar säger du. Det fixar du galant, det kan du! Javisst, men nu blev det söndag i stället, vilket fungerar ännu bättre. å roligt ska det bli att träffa er igen, nu har det gått alldeles för länge tycker jag! hälsa alla och må så gott, kraaaaamar

2008-10-12 @ 13:59:02
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0