händelserik lördag

ca 9.45, dagen började med att jag fortfarande letade efter någon som kunde jobba åt mig! Men ingen, verkligen ingen kunde ställa upp på det! blir såååå arg.

sedan åkte jag till samlingen ca 12.15, åkte till linköping, förlorade tyvärr med 1-0. linköping är bra, men det är ofta jämt mellan oss. vi kan slå dom!

resan tillbaka gick ändå ganska fort.. lite bilder från det:
 snygga va vi allihoppa, allihoppa :)

väl tillbaka i örebro blir det till att skynda på sig jobbar kläderna och åka till jobbet för att jobba de sista timmarna och stänga butiken. ca 21.30-00.15

00.15 på med fin kläderna, sätta sig i bilen och åka in till örebro igen. möta upp marina och jessica vid stortorget. looooove ya maates, alltid så roliga.

kommer inte in på klaras för jag är för liten! haha palla. drar till pirren :D (pitchers) var där ett tag, sen var det en låååång väg till max :D haha, men rolig va den

jessica hitta en ny bästis-leksak



å marina ringde ett ca 70 timmar långt samtal hahha

men som sagt roligt hade vi!


nu ska jag snart åka till jobbet, 16.00-00.15, seeg dag men pengar är bra att ha såhär års ;D vi hörs!

Kommentarer
Postat av: SS

jahaaa, va det så det var egentligen?

roligt när du säger som det är?

2008-10-13 @ 00:17:32
Postat av: malin

det ser inte ut som jessica på en sista bilden! x)

och btw.. tack för den fina kommentaren i min blogg!! :D du är så snälll!! <33



vi ses snart hörru, bara två veckor var ungefööööör ^^



Älskar och Saknar dig!<3

2008-10-14 @ 03:25:42
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0