å nu till idag

ONSDAG-
Hej hallå dagboken, idag har jag varit med pappa till karlstad och checkat in en affär. Jag gillar karlstad, skön stad med sköna människor. Vi fikade lite på åhléns och pratade business :) Det var roligt. Sedan åkte vi till Marieberg Köpcentrum och utförde lite mer affärs-ärenden.
Sedan åkte jag hem och vände, åkte till Jessica. Vi åkte till Forex och växlade in lite pengar inför resan. Det gick bra, men som sagt det blir aldrig som man tänkt sig ;)

Till vår resdagbok:
hoping for the best but expecting the worst
(Jessica som kom på, såklart)

Efter det åkte vi hem till Jessica igen och kollade på ett repotage om Thailand i Packat & Klart. Efter det åkte jag hem igen, blev på dåligt humör (sovit dåligt, resfeber?) i vilket fall så somnade jag på sängen med en duns! Helt borta var jag, Malin kommer och säger att det är mat, flygande jakob. Grymt god mat! Fikar lite och nu sitter jag här :) dags att sova, jobb imorgon!
Ha det gott, vi får höras av!

Puss & Kram /Marie
081105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0