biltvätt, fika, shopping, lunch, mer shopping, julklappsbyte

tisdagen började med att jag åkte in till stan och lämnade in bilen på tvättning (mamma började tjata redan innan jag åkte till thailand) :D skönt att det blev av, jättefin bil men MKT skitig! ja och nu dagen efter är den lika smutsig igen, jaja. sen drog jag till marre och fikade lite. hon bjöd på kaffe och jag tog med bullar :) sen köpte vi julklapp till julklappsbytet.

Det blev: (håll i hatten nu)  ett nagellack och små stickers man kan klistra fast på naglarna :D hehe det blev jättebra, men det kostade bara LITE mer, nooot. jaja det är en annan historia.

sen hämtade vi malin och moa och drog till donken å käka lite, sen bar det av till m-berg för lite mer julshopping.

julklappsbytet hos elin blev en lyckad kväll, tror faktiskt att alla blev nöjda och glada. inte minst sara för hon fick min klapp :) jag fick en frukostbiljett på java! bäästa klappen :D

okej det här inlägget blir mer och mer kortfattat så bäst jag går och lägger mig, vi ses på shell vid 6 imorn bitti.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jaha, så lämnar vi då de "foto-genica" päronen och hamnar åter i den GRÅA verkligheten...när mycket sol det är så ont om: "En kvinna vill ha fyra djur under sin livstid: - En mink i garderoben, en jaguar i garaget, en tiger i sängen samt en åsna som betalar alltihop" Hm..

2008-12-18 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0