tisdagen den 12 augusti 2008



idag har det hänt massor med roliga saker, dagen börjar med att jag vaknar av väckarklockan som ringde ca 9.30. Ja, det är sant jag måste ställa klockan för att komma upp så sent. Som så många ska påpeka hela tiden :) jag och jessica går upp och försöker fixa det sista med resan. NU är det helt klart! Fy tusan va skönt det ska bli, thailand här kommer vi och stannar i en hel månad också :)
Sen käkade vi lite frukost, plockade ur och i diskmaskinen. Grymma va vi! Å inte nog med det så hjälpte jag och min syster mamma med tvätten :)

Efter det skjutsade jag hem jessica och begav mig till min andra bästis jenny. Det är en söt tjej med en härlig humor :D har alltid så roligt med henne, vi kollade lite på OS och åt tacos och blåbär. Det va asa gott, blåbär med mellanmjölk och mellangrädde och lite socker. Det kan jag rekomendera, en liten delikatess sådär emellanåt :)

    


Å sen efter det kom Mia och hälsade på, vi hade bestämt att vi skulle åka till Lisa och kolla på hennes nya hundvalp. Den va fööööör söt, en liten boxer! Så nu har jag skaffat ännu en bästis :) Vilson heter han

han älskar mig och lisa mest :)
han älskar mig och lisa mest :)

det var iaf jättetrevligt att få träffa lite gamla klasskompisar och prata lite skit igen ;) sen bar det av till träningen som vanligt, där vi löpte lite som vår tränare kallade det! Puh haha, jaja alla har vi olika syn på saker och ting... Nu är det dags för sängen, jobba imorn 05.45! Inga problem, seee yaaa

Marie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0