mycket händer (inga fötter)

hahaha skoja :D jaha det var ett tag sen.. å som sagt much happening :) 
höh bla. jobb, träning, serien är igång igen, förberedelser inför resan, barnvakt mm mm.

kan ju nämna att förra fredagen var en väldigt lyckad kväll, då jag, marina och jessica köpte FETT mycket godsaker, lagade mat och pratade skit ;)
jessica drog till med skönaste citatet! (kan tyvärr ej utge detta) mycket bra kväll! thaanks mates

        

jag har tagit spruta inför thailand resan. Så nu har jag skydd hela livet för hepatit A, och om en månad ska jag ta för hepatit B. sen ska vi nog klara oss. 72 dagar kvar nu!

å idag kom vi hem från umeå, förlorade med 3-0. säger bara ta bort marta, så ska vi se sen. ne men dom är grymt bra, men vi närmar oss. skönt att vara hemma :) nu laddar vi för hammarby på sön.

"akta så jag inte vrider nacken av dig!"
hahaha marina och sitt nya liv ;)


har testat lite new things 

marie rekommenderar, marabou amigo och extra drops pro cranberry/lime

goodnight friends
MARIE

Kommentarer
Postat av: Marina

Du är för go bästis, love ya:)

2008-09-02 @ 08:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0