jobb, träning, mm

en ganska jobbig dag på jobbet har jag avklarat idag, trött i benen efter gårdagens träning och seg i huvudet. Men bra är det med pengar :) hann hem i ca en timme och vilade lite sen drog jag till träningen. Där va jag ännu tröttare i benen efter en lång dag på jobbet :P haha men vad gör man inte liksom, köre iaf ett rejält pass på gymmet efter fotbollspasset, som jag är väldigt nöjd med. Man får vara glad för det lilla :)
Efter träningen mötte jag upp med jenny och elina  och kollade lite fotboll, tråkig fotboll faktiskt. Ösk ungdom mot Kumla, ösk vann med 1-0. Men det var såklart roligt att få umgås lite min kära vännina jännnyy 




för övrigt skulle jag bara vilja säga att kim cattrall som spelar samantha i sex and the city, gör ett så sjukt bra skådespeleri i serierna och i filmen. Fy fan vilken skön brud, 52 bast och fräsch som en 25-åring (iaf i filmerna). kan man vara ärligare än hon i sitt sätt att vara? jag ska lätt vara som henne när jag är 50!


nu blir det stockholm boggi till sömns, haaa deeeet

with love from Marie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0