helgen

det har varit en rätt hård helg, träning hela veckan, match lör och sön och även match imorn med talang laget! förutom det har det varit en väldigt lyckad och skön helg. inget jobb,

fredagen fixade jag mina naglar, tränade och på kvällen var jag ute och åt med några vänner på jensens. Soft, bra mat för bra pris. Glassbuffén är ju inte dålig, 49kr för hur mycket som helst. LIVET

lördagen träningsmatch, vann med 4-1 mot team strömmen. Go match, härligt spel. fick dock spela ca 20 min, som inte gick så bra men skit samma. det gick bra för laget! på kvällen träffade jag esa, ett kärt återbesök! väldigt läge sen vi sågs, mycket rolig och lyckad kväll :) åt mc, spela kubb, kolla filmer, just softing :) saknad tid,  vi ska snart ses igen!

   
nice evening (lite suddiga bilder, jobbar på det)

söndagen träningsmatch mot samma lag å vann även den med 1-0, nu ska jag sova jobb och match imorn. ladda!

c ya guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0