älskar nagellack!

igår glömde jag ju berätta att jag köpte ett nytt nagellack! hur kunde jag glömma det? nagellack är ju något som ligger mig väldigt varmt om hjärat. nagellack och underkläder är bland det bästa jag vet, så himla roligt. Massa färger, fixa, trixa, matcha.. not! haha här är iaf lacket:



för övrigt har jag jobbat idag, tränat, träffat mormor och morfar som kom på besök. Väldigt roligt att träffa sina nära och kära ♥
just ja, vi har äntligen köpt en ny bil! Idag rullade den in på vår parkering, en toyota corolla niiiiicee ;)


Kommentarer
Postat av: malin

SNYGGG BLOGGG SNYGGGINGSYRRAN! :D HOPPAS ATT MATCHEN DIN GÅR/GICK SUPER FÖR DU ÄR BÄST BÄST BÄST BÄST BÄST! :D<3333333

2008-08-23 @ 16:11:39
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt har ni köpt en ny bil . :D Då kanske vi slipper bli stående på hertikarlsallé i framtiden .. ;) Haha !

2008-08-26 @ 16:21:45
URL: http://jennyembrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0